Kim jesteśmy
Od 16 lat rozwijamy się w zakresie świadczenia usług jako outsourcingowe Contact Center, aby skutecznie wspierać biznes naszych Partnerów. W naszym portfolio znajdują się zarówno klienci komercyjni, jak i instytucje publiczne.
Prowadzimy skuteczne kampanie sprzedażowe i obsługowe.
Charakteryzuje nas efektywna obsługa klienta, szybkość w reagowaniu na pojawiające się trudności oraz sprawna komunikacja. Bardzo ważna jest dla nas wysoka jakość usług, dostosowanie do potrzeb klienta i skuteczne zarządzanie informacjami. W celu zoptymalizowania kosztów naszych Partnerów gwarantujemy elastyczny grafik, dopasowany do zmieniającego się ruchu u Klienta.
Mamy dynamicznie funkcjonujący dział kontroli jakości, zajmujący się monitorowaniem i oceną rozmów. Obejmuje to: analizę rozmów, ocenę umiejętności obsługi klienta, identyfikację obszarów do poprawy oraz szkolenia Agentów w celu ciągłego i systematycznego podnoszenia standardów. Rolę osoby wspierającej w zapewnianiu doskonałej obsługi klienta odgrywa certyfikowany Coach. Jego zadaniem jest: prowadzenie szkoleń, udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej oraz motywowanie zespołu do osiągnięcia lepszych wyników. Coach dba o rozwój umiejętności interpersonalnych i merytorycznych pracowników, co przekłada się na wyższą jakość obsługi klienta oraz doskonałą atmosferę pracy w naszym zespole.
Dane Kontaktowe
LOCKUS Sp. z o.o
ul. Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków
+48 12 298 0760
kontakt@lockus.pl
Oferta
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, w celu przygotowania oferty prosimy o kontakt z naszym Dyrektorem ds. Kluczowych Klientów:
Monika Fedyk – Sikora
M: 606 772 433
@: msikora@lockus.pl
Zapraszamy!